Últimos VídeosNoticies

Convocatoria pa la selección de propuestes d´espectáculos pal programa Vamos! 2022-2023

Artes Escéniques

Convocatoria pa la selección de propuestes d’espectáculos familiares y escolares de música y d’artes escéniques pa la so programación en Llaboral Ciudá de la Cultura

05/05/2022.- La Sociedá Pública de Xestión y Promoción Turística y Cultural del Principáu d’Asturies promueve una convocatoria pa escoyer espectáculos de les distintes disciplines d’artes escéniques (teatru, danza, circu, maxa y teatru d’oxetos y títeres) amás de proyectos musicales interpretaos por bandes y/o solistes musicales. Dende la selección va conformase un rexistru d’espectáculos diversu y representativu del mayor númberu posible de disciplines de les artes escéniques y la música, que va valir pa realizar la programación familiar y escolar de Llaboral Ciudá de la Cultura.

L’oxetu d’esta convocatoria ye la selección de proyectos artísticos de música y artes escéniques pa la posterior programación d’espectáculos familiares y escolares en Llaboral Ciudá de la Cultura dientro del programa VAMOS! 2022-2023.

Nesta convocatoria establécense les bases y requisitos que van rexila, igual que’l procedimientu pa la selección de los espectáculos que van integrar esta llista con respetu a los principios de publicidá, llibre concurrencia y oxetividá.

Descargar les bases completes equí.

Descargar los anexos a la convocatoria equí.

Slide 2