Últimos VídeosNoticies

Resolución convocatoria de talleres escolares dirixíos a centros educativos

Cultura en Rede

Resolución convocatoria pa la selección de propuestes pa la ellaboración d’un catálogu de talleres escolares dirixíos a centros educativos del Principáu d’Asturies y programación posterior en Llaboral Ciudá de la Cultura

A esta convocatoria concurrieron un total de 23 profesionales o empreses.

La calificación de les propuestes presentaes como “Aptes” y “Non aptes” realizáronse valorando la so adecuación a estos criterios:

-Interés cultural, científicu y/o artísticu del proyectu. Van valorase sobre manera la calidá didáctica y calter novedosu del proyectu, y va tenese en consideración el grau d’ellaboración, detalle y concreción de la propuesta.

-Va tenese una consideración especial con aquelles propuestes que fomenten la igualdá y la diversidá, qu’usen un llinguaxe inclusivu, que promuevan una mayor visibilidá de la muyer, y/o que propongan discursos dende la identidá de xéneru.

-La formación, esperiencia y trayectoria de los profesionales y entidaes implicaes nel desenvolvimientu de los proyectos.

-Viabilidá técnica, económica y rigor presupuestariu. L’adecuación del preciu al númberu de profesionales involucraos y los medios técnicos y materiales funxibles que s’apurren.

-L’adaptación de los proyectos a los aforos de los grupos qu’avecen a solicitar talleres escolares (los centros avecen a dir n’autobuses de 50 places p’axustar costos).

-La minuciosidá de los protocolos y plan de continxencia pa la prevención del COVID-19

Descargar la resolución

 

Proyectos seleccionaos Cursu 2021 - 2022

Slide 2