II Semando Fest

Uviéu, 09/02/2024 20:45

Música

 Entraes escoses

II Semando Fest
Uviéu

Temática: festival de música moza n’asturianu

Dirixíu a: tolos públicos

Lata de Zinc

33008 Uviéu

Más información

Preciu: entrada anticipada: 12 € menores de 26 años: 10 €.

Venta d’entraes: musicasturiana.com

El 9 de febreru la sala Lata de Zinc d’Uviéu va acoyer el II Semando Fest, festival de música moza n’asturianu. Nél van participar Sandra Álvarez y Noemí González con un espectáculu qu’axunta poesía feminista y asturianada; Mostru l’Horru, col so hiphop reivindicativu; Guieldu, banda de folk celta y new age; y Ochobre, formación de punk astur. Son distintos estilos pa reflexar la diversidá sonora de la música asturiana y con una característica común: la mayoría de los sos componentes son menores de 34 años.

Esta iniciativa nueva trata de puxar pol relevu xeneracional na música asturiana; por ufrir un festival con un formatu orixinal qu’entemeza aspectos d’una gala colos d’un conciertu al usu; reivindica les sales de conciertos como un espaciu afayadizu pal exposigue de la música de raigañu y tamién ye l’eventu col que Musicasturiana.com quier festexar más de cinco años d’actividá.

El festival ta entamáu por Musicasturiana.com y Ixuxú Cultura; y patrocináu pola Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu al traviés d’Asturies Cultura en Rede, por Caja Rural de Asturias, pol Conseyu de la Mocedá del Principáu d’Asturies, el Conseyu la Mocedá d’Uviéu.